Bezeroarekiko komunikazioa erraztea eta arreta azkarra eta pertsonalizatua eskaintzea ezinbesteko prozesua da enpresa eta erakundeentzat. Tramitazioak, informazio-eskabideak edo fabrikazio-makina bati kontsultak lengoaia naturalean egin ahal izatea oso garrantzitsua da enpresentzat. Pertsonei ataza zehatzak egiten laguntzeko erabiltzen diren sistemak dira eraginkorrenak: tramite administratiboetarako, erosketak egiteko edo galdera zehatzei erantzuteko adibidez.
Horretarako gakoa zera da: garatu nahi den sistema domeinu jakinetara egoki mugatzea, laguntzaile adimendunak erabiltzaileak nahi duena ongi ulertu eta egoki kudea dezan elkarrizketa-sistemen bidez. Garrantzitsua da, halaber, argi izatea zer helburu lortu nahi den eta gai izatea horretarako teknologia entrenamendu-datu askorik gabe egokitzeko. Hala, domeinu jakinetara eta bezeroaren neurrira egokitzen diren laguntzaile adimendunak, laguntzaile birtualak eta txatbotak sortzen laguntzen diegu enpresa integratzaile, erakunde publiko eta enpresei.